Shop Mobile More Submit  Join Login
Amadeusmores by Neriah Amadeusmores by Neriah
FINALLY FINISHED!! I kept flailing while working on this thing because of the many gaping problems it has. The main thing though- Amadeus is too short, he's burning. :iconotlplz:
I'm going to pretend that it was totally intentional.

Based off of a role play session from last week and a response to :iconmy5cookies:'s , which really made my weekend.

Manny was chatting about his ex wife I think? To Amadeus and they were all roasting marshmallows on the beach. Olivia came in a little later on and Regan got to meet her in person for the first time. I was trying to remember everyone that was involved in this rp. I'm really sorry if there was anyone that was left out!

It personally cracks me up how everyone is able to put Regan on mute in the background while they go about their business. I kinda love that. XDDD Also, Amadeus was very unperturbed that his plushie was being mutilated.
...for some reason THAT pissed off Regan even more...

I really love these characters. Hope y'all don't mind my drawing them!

Lucy :iconmy5cookies:
Manny :iconblueartistry90:
Amadeus :icongranite-skull:
Olivia :iconchocolatebonbons121:
Pkmn-Crossing :iconcyanide-tea:
Add a Comment:
 
:iconbluu02:
Bluu02 Featured By Owner Nov 28, 2011  Hobbyist General Artist
WHY HAVE I NOT SEEN THIS GREATNESS!? :iconffffplz:
Reply
:iconneriah:
Neriah Featured By Owner Nov 30, 2011  Hobbyist General Artist
I... don't KNOW. :iconrealffffplz:
Reply
:iconflare1234:
Flare1234 Featured By Owner Nov 21, 2011  Hobbyist General Artist
I thought the plush was a marshmallow lol
Reply
:iconneriah:
Neriah Featured By Owner Nov 22, 2011  Hobbyist General Artist
Noooo, it's a plushie that Lucy stitched with love. :iconimhappyplz:
Reply
:iconflare1234:
Flare1234 Featured By Owner Nov 22, 2011  Hobbyist General Artist
Poor plushie
Reply
:icontokiball12345:
Tokiball12345 Featured By Owner Nov 20, 2011  Hobbyist General Artist
Haha, that really made me laugh. xD
Lucy's face is priceless. :'D
Reply
:iconneriah:
Neriah Featured By Owner Nov 21, 2011  Hobbyist General Artist
Isn't she SCARY?? Mad Lucy is a force to be reckoned with. :iconwthewwplz:
Reply
:icontokiball12345:
Tokiball12345 Featured By Owner Nov 21, 2011  Hobbyist General Artist
Yes indeed. :iconheplz:
Reply
:icontamarinfrog:
TamarinFrog Featured By Owner Nov 20, 2011  Professional Digital Artist
Haha, roasted dusknoir... Yummi. I love how casual Amadeus is and OH GOD Lucy's face! :XD:
Reply
:iconneriah:
Neriah Featured By Owner Nov 20, 2011  Hobbyist General Artist
It's delicious with soy. Haha! He just ignores Regan most of the time. Lucy was NOT a happy camper. Nuh uh. Nope.
Reply
:icon13matthew13:
13Matthew13 Featured By Owner Nov 20, 2011
LOL Cool
Reply
:iconneriah:
Neriah Featured By Owner Nov 21, 2011  Hobbyist General Artist
THANKS. :iconimhappyplz:
Reply
:iconcherifish:
cherifish Featured By Owner Nov 19, 2011
Haha I love this XD I got a good laugh out of it
Reply
:iconneriah:
Neriah Featured By Owner Nov 21, 2011  Hobbyist General Artist
:iconkermityayplz: Ah good! I'm glad.
Reply
:icongranite-skull:
Granite-Skull Featured By Owner Nov 19, 2011
HAHAHA this is awesome!!!!!! Two Thumbs waaaaaay up!

I think Amadeus finds Regan like that little kid who is always causing trouble and tries to be civil, and by doing so tries to ignore her lol. Their relations ship kind of reminds me of Mr. Wilson and Dennis the Menace XD!!!
Reply
:iconneriah:
Neriah Featured By Owner Nov 19, 2011  Hobbyist General Artist
:iconkermityayplz: D'aww! YAY. I'm glad you approve. :heart: OTL Next time I draw Amadeus he will not be on fire. I PROMISE. By then I'm sure Regan will have figured out some other potential way to try and injure the poor guy.

...You're RIGHT. I can totally see that actually. XDDD He keeps playing the piano or his violin when she comes CRASHING into the roost, without missing a beat. That's a great comparison.
Reply
:icondorulu1112:
Dorulu1112 Featured By Owner Nov 19, 2011  Hobbyist Traditional Artist
*sees Lucy's face laughs histerically*
*cant figure out why she's mad*
*notices plushie on fire*
*laughs hysterically again*

Oh this is amazing ~
Reply
:iconneriah:
Neriah Featured By Owner Nov 19, 2011  Hobbyist General Artist
Bwa haha ha!! I'm so~oooo glad you like it and thanks. XD
Reply
:icondorulu1112:
Dorulu1112 Featured By Owner Nov 19, 2011  Hobbyist Traditional Artist
Seriously though your character is GENIUS. I-I oh if I could do the thumbnail thing I would totally insert a picture of a random guy clapping ~
Reply
:iconneriah:
Neriah Featured By Owner Nov 20, 2011  Hobbyist General Artist
XDD THAAAAANKS. Hm, do you mean this guy? :iconclapplz:
Reply
:icondorulu1112:
Dorulu1112 Featured By Owner Nov 20, 2011  Hobbyist Traditional Artist
... dont rub it in >o< ~
Reply
:iconrabiesgirl:
RabiesGirl Featured By Owner Nov 19, 2011  Hobbyist Digital Artist
crap! where is Cream when these group pictures happenXD jeez :P
Reply
:iconneriah:
Neriah Featured By Owner Nov 19, 2011  Hobbyist General Artist
I'm sorry! D8 Were you there? There were a few people that I knew I'd left out. Sorry sweety!!
Reply
:iconrabiesgirl:
RabiesGirl Featured By Owner Nov 20, 2011  Hobbyist Digital Artist
no no no I actually wasnt there for that one. I was just saying in generalXD like um 9_9 when I do RP (thats pretty often before) people stopped doing group pictures that day, but when I don't rp that day suddenly everyone draws a picture XD I never seem to be on at the right darn time :/ I mean, I try drawing group pictures I just hate scanning, but I did two so far. >.>
Reply
:iconneriah:
Neriah Featured By Owner Nov 21, 2011  Hobbyist General Artist
WEll, next time I draw a big group picture I'll try to include Cream if he's around for the rp. ;w;
Reply
:iconrabiesgirl:
RabiesGirl Featured By Owner Nov 21, 2011  Hobbyist Digital Artist
dawxD thats fine. once I get my tablet I will be drawing almost every moment I'm in the RPXD
Reply
:iconneriah:
Neriah Featured By Owner Nov 23, 2011  Hobbyist General Artist
I can't wait to see what you dish out. :D
Reply
:iconrabiesgirl:
RabiesGirl Featured By Owner Nov 23, 2011  Hobbyist Digital Artist
pffff your just saying thatXD
Reply
:iconneriah:
Neriah Featured By Owner Nov 24, 2011  Hobbyist General Artist
Not at all! 8U
Reply
(1 Reply)
:iconraccoonamatata:
RaccoonaMatata Featured By Owner Nov 19, 2011  Student Traditional Artist
xDDD This is amazing!!
Reply
:iconneriah:
Neriah Featured By Owner Nov 19, 2011  Hobbyist General Artist
Bwa ha ha! XDD THANKS Tinyshinykins!!
Reply
:iconraccoonamatata:
RaccoonaMatata Featured By Owner Nov 19, 2011  Student Traditional Artist
You're welcome, mommy salami :la:<3!!
Reply
:iconneriah:
Neriah Featured By Owner Nov 19, 2011  Hobbyist General Artist
Pfftt! XDD That made me lol.
Reply
:iconraccoonamatata:
RaccoonaMatata Featured By Owner Nov 20, 2011  Student Traditional Artist
Hehe xDD
Reply
:iconthegrumpyturtle:
TheGrumpyTurtle Featured By Owner Nov 19, 2011  Student General Artist
Please excuse me while I lol for the rest of my life |''D

Oh god....Lucys face just killed me XDDD My sisters asleep if I laugh any louder I'll wake her up!! XDDD
Reply
:iconneriah:
Neriah Featured By Owner Nov 19, 2011  Hobbyist General Artist
XDDDDDD I just imagine an angry Lucy being an EXTREMELY FRIGHTENING little green ball of toxic fury. I'm glad you're amused and not horribly offended by this very unflattering portrayal of her. XD
Aww! Shhhh. :iconshhplz:
Reply
:iconthegrumpyturtle:
TheGrumpyTurtle Featured By Owner Nov 19, 2011  Student General Artist
Shush you, this is a great picture of her :meow: We get to see her in her angry little toxic ball form instead of being all herpyderpy happy! I hope we can RP again in the future |''D

Lol, it's all good now XDDD
Reply
:iconneriah:
Neriah Featured By Owner Nov 19, 2011  Hobbyist General Artist
I suppose! She's awfully cute when she's herpyderpy happy. XD But I'm gladju lyke it. YES! Most definitely.
Reply
:iconthegrumpyturtle:
TheGrumpyTurtle Featured By Owner Nov 19, 2011  Student General Artist
Haha, if you say sooo. It's dangerous when she's herpyderpy happy though, she might start talking about yaoi! :iconwooooplz: And I'm gladju drew thes! :la:
Reply
:icontartly-sweet:
Tartly-Sweet Featured By Owner Nov 19, 2011  Hobbyist General Artist
Pbbbt. The first thing you immediately notice is Lucy's face. My god.
I'm not sure what Olivia is thinking lol xD. I remember her being a little bit jaded that night. Soooo...

Anyways, THANKS FOR DRAWING OLIVIA DOOD. |D
Reply
:iconneriah:
Neriah Featured By Owner Nov 19, 2011  Hobbyist General Artist
DA HAHA!! Lucy was spitting mad that night. :D MAN, she was ANGRY.
Yeah, I remember her being sort of bemused by everything going on.

OF COURSE DARLING. :heart:
Reply
:icondarkm00nshine:
Darkm00nShine Featured By Owner Nov 19, 2011  Student Filmographer
I love this XP...
Especially Lucy’s expression XD...
Reply
:iconneriah:
Neriah Featured By Owner Nov 19, 2011  Hobbyist General Artist
Hehe he! I'm glad you like it. I LOVE drawing ANGRY FACES so much. XDDD
Reply
Add a Comment:
 
×
Download PNG 1040 × 575




Details

Submitted on
November 19, 2011
Image Size
469 KB
Resolution
1040×575
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,193
Favourites
23 (who?)
Comments
41
Downloads
4
×